Zarixxxa

Alla inlägg under november 2011

Av Carita - 30 november 2011 13:20

Igår fick jag reda på att en nära väns pappa dött - och jag var hos dom så mycket när jag var yngre så han blev lite som en extrapappa för mig!!! Han och hans fru var hit i somras och då hade jag inte träffat dom på många många år så det var så kul att se dom!!! Han slipper lida och ha ont nu iaf, man får försöka trösta sig med det!!!


Av Carita - 30 november 2011 13:05

Skaffade den här bloggen och har skrivit 2ggr och inte mer, tänkte försöka ändra på det nu..... 


Då sitter jag i slutet på november och det är INGEN snö alls än, vad är det här???   Nu får det allt ta att komma lite snö... så man kommer i julstämning!!! 



Vad har hänt sen sist då? Har fått jobb, wihoo... jobbar nu i en liten underklädesbutik  - jättekul!!!  


Varit till Ullared och shoppat loss!! Big fun!!!


Köpt biljetter till Rammstein och Bandit Rock Awards i februari - ska bli sååååååå kul!!!


Annars flyter livet på, hinner ingenting tycker jag... både jag och Peter jobbar och ungarna går på dagis... skulle behöva fler timmar på dygnet!!!!


Over and out for now!!!   



Ser 

Ovido - Quiz & Flashcards