Zarixxxa

Alla inlägg under december 2012

Av Carita - 30 december 2012 23:28

Här kommer en liten julhälsning från oss:


 



Av Carita - 30 december 2012 20:19




Då är man förkyld... 2:a gången på mindre än en månad...  bläää nu får det va slut på det här....    Men jag äter ju så dålig mat nu så det är väl inte så undra på att det sätter sig i kroppen... 


Annars då? Julen har ju precis varit och barnen är nöjda över alla sina julklappar...  ja jag och Peter fick några stycken vi oxå    Haft en lugn och skön jul vilket var precis så som jag önskat!  Tittat på en massa serier och myst! Ätit gott, alldeles för mycket oxå,  ris ala malta, choklad och julmust men snart är det nya tag som gäller!!! 


Är inne i en rejäl svacka nu och inte orkar jag göra något åt det heller just nu...  orkar inte just nu... mina vänskapsrelationer får lida lite oxå men snart är jag tillbaka!   Tog ju bort min Facebook i några dagar oxå.. och shit vad det var skönt...  nu är jag bara inne då och då och har slutat sitta och scrolla ner startsidan för att hänga med i allt...  Finns viktigare saker i livet!!!


Over and out!!!

Av Carita - 30 december 2012 20:10

På Torsdag ska jag äntligen till frissan... Kan säga att det behövs för jisses vilken utväxt jag har.. Det positiva med det är ju att det ser häftigt ut när man gör flätor...

Ska bli grymt skönt att bli ompysslad!!

Av Carita - 9 december 2012 19:24

Var iväg på julbord med jobbet i Torsdags och Sofie var så snäll och gjorde mig fin i håret!!

Jag önskar att jag var så duktig!! Och det har hållt sig jättebra men idag tog jag ut det för att tvätta håret och det var så skönt men jag kände mig som ett troll... Bildbevis längre ner :-)

Har äntligen fått tid hos min frisör men jag får vänta till i början av januari ... Sååå härligt (eller inte) med världens utväxt.... Men det är mitt eget fel då jag inte kunde boka tidigare p.g.a att jag inte visste hur mitt jobbschema såg ut!!

Av Carita - 4 december 2012 20:32


Oj, har inte skrivit här på evigheter men inte haft ro............. men nu så...


I slutet av Oktober åkte jag, Peter, Camilla och Mattias iväg med Lönns Buss till Ullared!!! Kom ner till Ullared tidigt på Fredagmorgon och då var det bara att ställa sig i kö och vänta en timme.... och när dom öppnade så sprang jag och Camilla till leksaksavdelningen där det var lugnt och skönt i sisådär en kvart    sen började allt folk hitta dit!


Efter nån timme började vi känna oss hungriga så vi lämnade våra vagnar på kundvagnsparkeringen och gick och åt frukost... mätta och belåtna fortsatte vi sen och handla...   och betala, lassa in allt i bussen och så in igen.. men andra gången blev det inte så mycket saker!!!


Såg Boris, Ola-Conny, Morgan och en av dom tokiga systrarna från Hofors!?!   Tyvärr blev det inga bilder på dom..


Dumsnål blir man... ångrade att jag inte köpt vissa saker när man kom hem men men....


Men det var nog sista gången vi åkte buss.... inget fel egentligen för det är smidigt men gud så trångt... man var helt mör i kroppen när man kom hem!!! Nästa gång blir det nog bil och släpvagn!!


Här nedanför kommer en liten bildkavalkad! Enjoy!!!!



             

Presentation

Zarixxxa här - här kommer jag skriva om lite allt möjligt!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards