Zarixxxa

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

75-års fest!!!

Av Carita - 23 oktober 2012 08:38


I början av Oktober var det dags att gå på 75-års fest då syskonen Modd....  Micke 40 och Camilla 35!


På eftermiddan åkte jag in till Sofie för hon skulle fixa till mig... locka håret och sminka mig!  Och oj vilken pudding hon förvandlade mig till     Kände mig så snygg!!!  Och lite farlig.. hade leopardmönstrad klänning...  kände mig först som Lena och Päivi från Hollywoodfruar men med lite vin i mig så gick det över!!!    


Vi blev lite sena till festen för mitt hår tog längre tid att fixa än vi hade trott... så ca 30min senare än vad det var tänkt kom vi dit... bara sätta sig ner och äta mat!    Var jättegod mat och helt underbar efterrätt... vanliljpannacotta med äppelkompott... mmmm


När det var dags för presentöppning fick jag läsa gratulationskorten......        jag som tyckte jag satt mig så bra men tydligen inte    


Hade jättekul, såååååååååååååå kul att träffa allihopa... är inte så ofta man träffar hela gamla gänget!!!


Fick åka hem lite tidigare då Peter blev bångstyrig och skulle bråka men det lugnade ned sig som tur var...   Ibland är det så att där alkoholen går in går vettet ut...  


     


Stort tack till Micke och Camilla för en jättetrevlig fest!!!!       




 




 
 
Viola Vamp

Viola Vamp

4 november 2012 19:22

Låter som en suverän fest! (minus bråket då såklart) Skitsnygg(t) med håret och sminket med.

Kram

http://violavamp.com

Carita

4 december 2012 20:32

Tack Viola Vampen för komplimangen!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carita - 18 mars 2013 19:35

  Inne på min 3:e vecka nu med Carros Coaching  (www.carros.se) och hennes 4 weeks to satisfaction och det går bra.. efter 12 dagar har jag minskat 10cm i midjan och gått ned 3,3kg...  Yay!!!   Fick ett tränings- och kostschema som jag följt.. ...

Av Carita - 12 mars 2013 20:24

  Då är det två veckor sedan som jag och Theo fick åka lite ambulans...    Började med att personalen på Theos dagis sade att han varit ledsen och lite trött och klagat på ont i nacken när vi hämtade honom på dagis på måndagseftermiddagen...  ...

Av Carita - 3 mars 2013 21:08

  I mitten av februari åkte jag och Peter upp till Sundsvall för att bo en helg på hotell och bara rå om varandra        Bodde mitt i stan på Clarion Collection Grand Hotel där det ingick eftermiddagsfika och kvällsmat!  Så vi kom dit på fredag...

Av Carita - 6 februari 2013 19:53

Idag fyller vår kommendora 5år!!!! Den 6feb 2008 kl 08.20 tittade hon ut!!! Tiden har gått fort... Nyss var hon en bebis, vips blev hon storasyster vid 15 månaders ålder och nu 5! Stort grattis önskar mamma och pappa!! ...

Av Carita - 21 januari 2013 10:43

  Theo började kräkas i Tisdagskväll, fick inte behålla något... ringde ner till barnavdelningen i Gävle och efter prat med jourhavande läkare sade dom att vi skulle komma ner....   Så sagt och gjort, vi lämnade Nora hos farmor och farfar och drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards