Zarixxxa

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Juletider!!!

Av Carita - 30 december 2012 20:19




Då är man förkyld... 2:a gången på mindre än en månad...  bläää nu får det va slut på det här....    Men jag äter ju så dålig mat nu så det är väl inte så undra på att det sätter sig i kroppen... 


Annars då? Julen har ju precis varit och barnen är nöjda över alla sina julklappar...  ja jag och Peter fick några stycken vi oxå    Haft en lugn och skön jul vilket var precis så som jag önskat!  Tittat på en massa serier och myst! Ätit gott, alldeles för mycket oxå,  ris ala malta, choklad och julmust men snart är det nya tag som gäller!!! 


Är inne i en rejäl svacka nu och inte orkar jag göra något åt det heller just nu...  orkar inte just nu... mina vänskapsrelationer får lida lite oxå men snart är jag tillbaka!   Tog ju bort min Facebook i några dagar oxå.. och shit vad det var skönt...  nu är jag bara inne då och då och har slutat sitta och scrolla ner startsidan för att hänga med i allt...  Finns viktigare saker i livet!!!


Over and out!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carita - 18 mars 2013 19:35

  Inne på min 3:e vecka nu med Carros Coaching  (www.carros.se) och hennes 4 weeks to satisfaction och det går bra.. efter 12 dagar har jag minskat 10cm i midjan och gått ned 3,3kg...  Yay!!!   Fick ett tränings- och kostschema som jag följt.. ...

Av Carita - 12 mars 2013 20:24

  Då är det två veckor sedan som jag och Theo fick åka lite ambulans...    Började med att personalen på Theos dagis sade att han varit ledsen och lite trött och klagat på ont i nacken när vi hämtade honom på dagis på måndagseftermiddagen...  ...

Av Carita - 3 mars 2013 21:08

  I mitten av februari åkte jag och Peter upp till Sundsvall för att bo en helg på hotell och bara rå om varandra        Bodde mitt i stan på Clarion Collection Grand Hotel där det ingick eftermiddagsfika och kvällsmat!  Så vi kom dit på fredag...

Av Carita - 6 februari 2013 19:53

Idag fyller vår kommendora 5år!!!! Den 6feb 2008 kl 08.20 tittade hon ut!!! Tiden har gått fort... Nyss var hon en bebis, vips blev hon storasyster vid 15 månaders ålder och nu 5! Stort grattis önskar mamma och pappa!! ...

Av Carita - 21 januari 2013 10:43

  Theo började kräkas i Tisdagskväll, fick inte behålla något... ringde ner till barnavdelningen i Gävle och efter prat med jourhavande läkare sade dom att vi skulle komma ner....   Så sagt och gjort, vi lämnade Nora hos farmor och farfar och drog ...

Presentation

Zarixxxa här - här kommer jag skriva om lite allt möjligt!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards