Zarixxxa

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Noras sista vecka ....

Av Carita - 27 juni 2012 10:21


Sista veckan för Nora  på lilla avdelningen Violen, efter sommaren börjar hon på stora avdelning Bläckfisken.  Och det är med blandade känslor att hon ska sluta där och börja där...  jag har lite separationsångest, vet ju att dom är minst lika bra på den större avdelningen men ändå, Nora börjar bli stor        Det är väl att man själv inte hänger med riktigt att hon är så stor som hon är nu, stod och tittade på henne häromdagen och tänkte :" shit vad tiden går fort, min lilla tjej är 4 ½år snart.. hur gick det till???"


Envis är hon, nåt så otroligt envis....  vilka duster vi har med Nora... envis och trotsig, haha, jag hoppas VERKLIGEN att hon lugnat sig när hon blir tonåring för annars vet jag inte vad!        Jag älskar henne nåt så otroligt, hon är så go och snäll men visst utsätter hon oss för prövningar -  VARJE DAG - ska det bråkas och gråtas...      


Hon har nog fått stå i skymundan ibland fast det inte är meningen, med tanke på Theos sjukdom och så, men vi försöker göra saker med henne oxå så att hon känner sig uppskattad!! Och hon älskar ju att vara borta hos mormor och morfar, farmor och farfar, Annalena med familj, Annica och Johnne, Sofia och Dino - där får hon ju all uppmärksamhet som hon FÖRTJÄNAR!!        Våran gofis Nora            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carita - 18 mars 2013 19:35

  Inne på min 3:e vecka nu med Carros Coaching  (www.carros.se) och hennes 4 weeks to satisfaction och det går bra.. efter 12 dagar har jag minskat 10cm i midjan och gått ned 3,3kg...  Yay!!!   Fick ett tränings- och kostschema som jag följt.. ...

Av Carita - 12 mars 2013 20:24

  Då är det två veckor sedan som jag och Theo fick åka lite ambulans...    Började med att personalen på Theos dagis sade att han varit ledsen och lite trött och klagat på ont i nacken när vi hämtade honom på dagis på måndagseftermiddagen...  ...

Av Carita - 3 mars 2013 21:08

  I mitten av februari åkte jag och Peter upp till Sundsvall för att bo en helg på hotell och bara rå om varandra        Bodde mitt i stan på Clarion Collection Grand Hotel där det ingick eftermiddagsfika och kvällsmat!  Så vi kom dit på fredag...

Av Carita - 6 februari 2013 19:53

Idag fyller vår kommendora 5år!!!! Den 6feb 2008 kl 08.20 tittade hon ut!!! Tiden har gått fort... Nyss var hon en bebis, vips blev hon storasyster vid 15 månaders ålder och nu 5! Stort grattis önskar mamma och pappa!! ...

Av Carita - 21 januari 2013 10:43

  Theo började kräkas i Tisdagskväll, fick inte behålla något... ringde ner till barnavdelningen i Gävle och efter prat med jourhavande läkare sade dom att vi skulle komma ner....   Så sagt och gjort, vi lämnade Nora hos farmor och farfar och drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards