Zarixxxa

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av Carita - 1 augusti 2012 19:06


Blev utmanad av violawamp att lista sju saker om mig själv... och sen utmana andra att göra likadant!!! 


Fakta 1: Jag älskar grädde, det är yammie, vispad grädde på kaka, jordgubbar, mousse.... u name it!!! Brukar ALLTID finnas grädde hemma hos oss!!!


Fakta 2: Jag har haft alla möjliga hårfärger känns det som.. dock inte rosa eller grönt... men alla nyanser av brunt och rött, svart, olika nyanser av blont (slingor). Färgade alltid håret hemma tidigare men sen ca 3år tillbaka färgar jag det hos frissan för att det blir bäst så!   


Fakta 3: Tycker det är skitsnyggt med tatueringar.. men sen beror det lite på vart dom sitter på kroppen, på vissa är det så sexigt när dom har tatuerat halsen.. och vissa ser bara helt crazy ut när dom kommer med tatuering i ansiktet.


Fakta 4: Usch vad jag hatar cigarettrök........ kan bli tokig på människor som röker alldeles utanför affärer, vid busshållplatser etc.. jo men tack för att jag får i mig rök när jag går in/ut från affären.      Det luktar vidrigt!!


Fakta 5: Jag brukar börja städa samtidigt i flera rum.. kanske inte så effektivt men det är så jag gör det... har blivit lite bättre på det nu.. dvs att jag börjat koncentrera mig på ett rum i taget!


Fakta 6: Jag svär alldeles för ofta... flera gånger om dagen, har inget tålamod och då kommer det en svordom... och det ord jag använder oftast av dom alla är FAN!!!


Fakta 7: Den serien jag följer slaviskt på tvn är Grey´s Anatomy, åh vad jag älskar Grey´s...  Meredith, Derek, McDreamy och alla andra underbara karaktärer.... Love!!!


Känn er utmanade!!



Ovido - Quiz & Flashcards