Zarixxxa

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Skönt att det är på väg nedåt....

Av Carita - 25 februari 2012 12:41



Efter att vikten stått still nu i ca 2-3veckor har den börjar röra på sig igen... nedåt    och det känns bra.....   och ibland är det lite av balansgång och veta hur mycket fett man ska äta........... bara för att jag äter lchf så betyder inte det att jag kan stoppa i mig massor av bacon och grädde... det funkar inte så även om vissa tror det....  


Gäller att äta rätt fett........... men jag är så trött på att oftast bli påhoppad av folk när dom får veta att jag äter lchf, du MÅSTE äta kolhydrater säger alla - men lugna ner er för fan - jag ÄTER kolhydrater men väldigt lite.......     Jag mår bra, min kropp mår bra - enough!!!!     Inte hoppar jag på er för att ni stoppar i er en jävla massa kolhydrater och socker!!!!    Gaaaaaaaaaaah.............              


Sköt er själva!!! 


Så, nu blev det genast lite bättre.......................    Är skönt att få skriva av sig ibland!!!


Imorse när jag vaknade kändes det pissigt - en riktig sån här gråta dag.........  jag tror att man behöver gråta ibland- för allt eller inget - få ur det.... men inga tårar har kommit än..... får se om det vill sig ikväll!! Sitter och lyssnar på lite deppmusik på jobbet - man blir ju inte gladare av det men  man måste vara nere ibland för att orka vara uppe, förstår ni????


Har mycket tankar som snurrar i huvudet men det vägrar komma ut................


Kram på er!!!

 
 
Sofie Fredriksson

Sofie Fredriksson

26 februari 2012 14:45

Bra skrivet där! Så klart att det är frustrerande. Folk borde ha lite mer koll på lchf innan de uttalar sig. För sanningen är ju den att man äter "rätt" kolhydrater också, bara inte sockerbaserade sådana...
Kramz

http://www.tatueringsfia.se

Carita

26 februari 2012 16:25

Tack.......... ja precis.... brukar inte säga emot folk när dom börjar för det känns lönlöst men till slut så orkar man inte längre....

Om dom var pålästa så vore det ok!!!

Kram på dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carita - 18 mars 2013 19:35

  Inne på min 3:e vecka nu med Carros Coaching  (www.carros.se) och hennes 4 weeks to satisfaction och det går bra.. efter 12 dagar har jag minskat 10cm i midjan och gått ned 3,3kg...  Yay!!!   Fick ett tränings- och kostschema som jag följt.. ...

Av Carita - 12 mars 2013 20:24

  Då är det två veckor sedan som jag och Theo fick åka lite ambulans...    Började med att personalen på Theos dagis sade att han varit ledsen och lite trött och klagat på ont i nacken när vi hämtade honom på dagis på måndagseftermiddagen...  ...

Av Carita - 3 mars 2013 21:08

  I mitten av februari åkte jag och Peter upp till Sundsvall för att bo en helg på hotell och bara rå om varandra        Bodde mitt i stan på Clarion Collection Grand Hotel där det ingick eftermiddagsfika och kvällsmat!  Så vi kom dit på fredag...

Av Carita - 6 februari 2013 19:53

Idag fyller vår kommendora 5år!!!! Den 6feb 2008 kl 08.20 tittade hon ut!!! Tiden har gått fort... Nyss var hon en bebis, vips blev hon storasyster vid 15 månaders ålder och nu 5! Stort grattis önskar mamma och pappa!! ...

Av Carita - 21 januari 2013 10:43

  Theo började kräkas i Tisdagskväll, fick inte behålla något... ringde ner till barnavdelningen i Gävle och efter prat med jourhavande läkare sade dom att vi skulle komma ner....   Så sagt och gjort, vi lämnade Nora hos farmor och farfar och drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards