Zarixxxa

Alla inlägg under februari 2012

Av Carita - 5 februari 2012 19:53


Idag har vi haft kalas för Nora som fyller år imorgon, det är alltså 4år sedan hon kom till världen........ vart tar tiden vägen??  Hon har fått massor av presenter och mer blir det imorgon    Tackar och bockar för alla fina presenter hon fått!!!


Imorgon är det dags för mig, Nora och Theo att klippa oss - ska bli skönt och det behövs...... för mig blir det klippning och färgning, Nora blir det att toppa sig och för Theo - ja, han skulle behöva få till en snygg frisyr.... Peter har lärt honom säga hockeyfrilla men neeeeeeeeeeeej, det ska han inte ha!!!!


Var ut i torsdags - nykter - hade jättetrevligt, skrattade mest hela kvällen tyckte jag...   Det måste göras om men då ska jag oxå dricka!!!!


Vägde mig igår och det visade - 2,7kg - sååååååå härligt!!! Jag blir så glad, och jag tycker det är så skönt att kunna äta gott och ändå gå ner!!!!  Känner inget som helst sötsug!!! Me happy!!!


Melodifestivalen igår - blev förvånad för jag tyckte att det var så många bra låtar med... men Loreen - wow vad hon var bra och scenframträdandet helt underbart och Dead By April - så härliga!!! Och jag blev kär.......... sångaren i Dead By April - come to mama!!!!      Honom skulle jag vilja göra ett och annat med   och vilken härlig röst han hade!!!!  Yammie!!!!!  Och så en massa tatueringar - lite svag för sånt måste jag erkänna!!!


Kram på er








 

Ovido - Quiz & Flashcards