Zarixxxa

Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

Vårruset 2012!!!

Av Carita - 24 maj 2012 09:39


Wihoo, i Tisdags var jag och Yvonne till Gävle för att vara med i Vårruset 2012..... och det gick bättre än väntat... Yvonne sprang/gick på 38,4 6minuter och jag på 42,45minuter... och jag hade som mål att hinna under 45minuter!!!  Så jag är stolt med tanke på att jag ALDRIG springer!!!                 Igår måste jag ha varit hög av endorfiner för när jag kom hem från jobbet gick jag ut och intervalltränade... gick 3 minuter och sprang 1 minut och höll på så i 30min!!! Får se hur länge det håller i!!!


  Jag och Yvonne precis efter Vårruset.. ser ju inte helt slut ut!!!!     Vi överlevde!!!




Igår fick min goa vän Sofie blommogram av mig, blev uppskattat!!  Jag tycker det är roligt att visa uppskattning även om jag är dålig på det och gör det väldigt sällan! Men ibland behöver mina underbara vänner lite uppmuntran, en kram och en pratstund räcker oftast men så blir det som så att man vill skämma bort sina vänner med och då ger man dom en liten present av något slag... kan vara fotobok, blommor, bjuda på mat ute... ja, vad som helst egentligen... 


  Och med det vill jag säga: Tack för att ni finns!!!    


Kram på er!!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carita - 18 mars 2013 19:35

  Inne på min 3:e vecka nu med Carros Coaching  (www.carros.se) och hennes 4 weeks to satisfaction och det går bra.. efter 12 dagar har jag minskat 10cm i midjan och gått ned 3,3kg...  Yay!!!   Fick ett tränings- och kostschema som jag följt.. ...

Av Carita - 12 mars 2013 20:24

  Då är det två veckor sedan som jag och Theo fick åka lite ambulans...    Började med att personalen på Theos dagis sade att han varit ledsen och lite trött och klagat på ont i nacken när vi hämtade honom på dagis på måndagseftermiddagen...  ...

Av Carita - 3 mars 2013 21:08

  I mitten av februari åkte jag och Peter upp till Sundsvall för att bo en helg på hotell och bara rå om varandra        Bodde mitt i stan på Clarion Collection Grand Hotel där det ingick eftermiddagsfika och kvällsmat!  Så vi kom dit på fredag...

Av Carita - 6 februari 2013 19:53

Idag fyller vår kommendora 5år!!!! Den 6feb 2008 kl 08.20 tittade hon ut!!! Tiden har gått fort... Nyss var hon en bebis, vips blev hon storasyster vid 15 månaders ålder och nu 5! Stort grattis önskar mamma och pappa!! ...

Av Carita - 21 januari 2013 10:43

  Theo började kräkas i Tisdagskväll, fick inte behålla något... ringde ner till barnavdelningen i Gävle och efter prat med jourhavande läkare sade dom att vi skulle komma ner....   Så sagt och gjort, vi lämnade Nora hos farmor och farfar och drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards