Zarixxxa

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Carita - 3 januari 2012 15:21

Här kommer ett försenat Gott Nytt År!!!!   


Hade en jättetrevlig nyårsafton med några vänner...  vi åt god mat, drack lite (jag drack nästan ingenting då jag inte var så pigg)  och bara umgicks!!!!    Tack för det, var så skönt att bara vara  


I alla fall så kom vi in på vänskap och hur man ska vårda den...... och jag erkände att jag är dålig på att vårda den, tycker inte riktigt att tiden räcker till, inte på veckorna iaf... och jag var inte ensam om att känna att tiden inte räcker till.. men det ska bli ändring på det i år!!!  Det som är bra med riktiga kompisar är ju att egentligen spelar det ingen roll om man träffas ofta eller sällan för man vet ändå att när det verkligen gäller så finns den andra där för en, men visst skulle man kunna träffas oftare!    

Vissa växer man ifrån, glider isär och det har jag verkligen sörjt med vissa människor och med vissa har det inte gjort något att det blivit så!!!  Och vissa har man tappat men hittat tillbaka till och det tycker jag är kul att man ändå kan hitta tillbaka till varandra!!!


Jag har ett fåtal riktigt nära vänner, som jag verkligen kan anförtro mig åt... som vad det än är inte skulle tveka att stötta mig om det vore något, och jag hoppas verkligen att ni förstår att jag oxå finns här för er, även om jag kan dundra på med mitt i 170, jag kommer på mig själv ibland och får stanna upp och backa... men jag finns här - ingen tvekan!!!  Löv ya guys!!!    


Jag tror att 2012 kommer att bli ett bra år, nu har ju inte dom andra åren varit så dåliga heller.. men 2012 kommer bli mitt år     Jag har några saker som jag vill se gå i lås.... och jag har lovat mig själv på att bli bättre att vara ärlig och säga vad jag tycker - är inte alltid så bra på det och för att jag verkligen ska må bra så måste jag göra det, men ibland är det bästa att bara vara tyst!!  




 



Ovido - Quiz & Flashcards