Zarixxxa

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Carita - 9 januari 2012 12:14


Då börjar kryssningen närma sig - yay!!! Ska bli skönt att komma iväg...    meeeeeen vad ska man ha på sig???  Det slutar säkert med det gamla vanliga!!    och håret och sminket.............  ja ja, jag tar det som det kommer !!!


Gladiatorerna började i helgen igen efter några års uppehåll-  yammie säger jag bara  ...  fanns ju nån som man kan dregla på! 


Världens goaste tjej Nora byter skepnad på kvällarna - jisses vad vi får hålla på med henne när det är läggdags, hon ska göra det och det, ha det och det i sängen.....   och klockan hinner bli mycket innan hon väl somnar... så när man väcker henne på morgonen är hon jättetrött och inte det lättaste då heller att ha att göra med....     nån som har förslag på vad man kan göra förutom rutiner??? aktivera henne hela dagarna så hon stupar i säng???  blir väl förhoppningsvis lite bättre nu när det blir vanliga tider på dagis igen!!!  Men det tär på både mig och Peter......


Och lilleman Theo har ju fått humör han oxå....   oj oj... vi har två helt underbara barn som ibland förvandlas till små monster som suger musten ur oss!!!! Men det är ju mer positivt än negativt, jag älskar mina barn över allt annat och skulle aldrig byta ut dom men ibland blir man trött!!!


Nora fyller 4 år i februari, shit, det är snart 4 år sedan hon kom till världen, blir tårögd bara jag tänker på det!!! Vad hon växer.. vad tiden går fort    


Kram på er!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards