Zarixxxa

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Carita - 9 mars 2012 15:56


Då var jag på mitt första pole dance- pass i måndags, och oj - jag har inga muskler alls!!!  Och jag kände mig som en elefant i en porslinsaffär men det var kul, dock hade jag svårt att släppa alla tankar och bara släppa loss - hade helgens sjukhusbravader med Theo i skallen......       Jag hoppas verkligen att jag kan släppa allt på måndag och bara släppa loss!!!   Och jag undrar, herregud hur det såg ut när man gjorde sin dansrutin, hahaha...........  Det här med att puta ut bröst och stjärt är jag inte van vid   


Träningsvärk fick jag i Onsdags, haha, men det var en skön träningsvärk!!!   Sadist som jag är!!!!


Efter passet när jag väntade på att Peter skulle komma och hämta mig var jag tårögd och kände för att börja storböla men det gick över...  fast jag kände att jag skulle behövt gråta ut.........     i Onsdagskväll lyckade jag äntligen gråta, men det var mest för att jag grät till Greys Anatomy.....


Imorgon är det final i Melodifestivalen och jag hejar på Loreen, Danny och Dead By April........  bara någon av dom vinner så blir jag nöjd!!!!


Igår fick jag hem min canvastavla som jag beställt - på mig själv, ego javisst    Gjorde från ett av modell för en dag-korten från i somras!!!  Den ska upp i sovrummet!!!! 


Och jag vill tacka igen för alla fina kommentarer på facebook angående Theo!!!      


Kram!!!


 


Ovido - Quiz & Flashcards