Zarixxxa

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Carita - 19 mars 2012 09:40


Mina kära vänner.......... och alla andra som jag känner     Vill ge lite extra uppmärksamhet till några av mina vänner som jag tycker behöver det, lite uppmuntran!!! Utan inbördes ordning:



Yvonne - Oj vilka minnen jag har med henne, många många från Skytten - speciellt ett när vi sitter på glasaltanen och dricker vin och lyssnar på Eros Ramazotti! Haha och våra egokort.....   Hon är en go vän även om vi kanske inte umgåtts jättemycket dom sista åren så finns hon där!!! Och hon är en kämpe, -20kg på vågen, you go girl!!! Och hon är den som kommer på konstiga grejer som vi ska göra, som att gå till Bollnäs, vilket blev till Glössbo men det var jäkligt bra av oss, och nu har vi ett litet äventyr i vår som vi ska göra och ett roligt i höst/vinter - only you my dear kan komma på nåt sånt!!! Tack för att du finns!!!    


Camilla - my soulsister!! Hon är den som hör på mitt tonfall att jag inte mår bra när jag låtsas att allt är bra. Och det blir bara tok när vi träffas, många fina minnen finns det....  Vi ger varann små presenter då och då och det betyder mycket, som nu senast på Alla Hjärtans Dag när hon kom in med ett gulligt kort till mig!! Oxå en kämpe, det här klarar du gumman!!!   Tack för att du finns!!!    


Sofie - en ny vän men som har funnits i min bekantskapskrets länge! En konstnär som är sjukt duktig, många strängar på sin lyra! Kommer med uppmuntrande ord när man behöver det och rolig att umgås med, slutar inte att prata!!! En fighting spirit!!! Tack för att du finns!!!    


Ni andra är icke på något vis glömda, tack för att ni finns     



Av Carita - 19 mars 2012 09:27


Men vad är det som pågår? Nåt skit är det ju då nästan alla man känner är sjuk eller har varit sjuk och inte blir man riktigt frisk heller....... går några dagar så är det lika igen!!! Och nu florerar ju magsjuka oxå och jag är glad att vi hittills sluppit det men det är väl kanske bara en tidsfråga........... 


Som jag skrev förra veckan så är det många barn som är sjuka och behöver vistas på sjukhus och det gör ont i mitt hjärta, dom får bra vård på sjukhus men man vill ändå inte att dom ska vara sjuka och behöva spendera tid där.  


Nora och Theo då? Nora hostar och Theo snorar och dom är hemma för jag är ledig idag, och fortsätter det såhär måste dom vara hemma imorgon oxå men det lär märkas!!! 


Jag skickar en stor kram till alla som behöver det!!!     







Ovido - Quiz & Flashcards