Zarixxxa

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Carita - 3 april 2012 15:09


På facebook är jag med i en grupp som heter CAH i Sverige - en grupp för människor med Cah!!! Jättebra och underbara människor i den gruppen!!! Och det är skönt att kunna skriva där när Theo är sjuk för att få stöttning, och för att få råd eller ge råd!!!       Jag vet att alla vill väl, men ibland kan det bli lite panik... som jag fick i söndags, så jag mailade Theos läkare med 1000 funderingar kändes det som. Idag fick jag lugnande svar från henne och jag kan andas ut!!! 


  Goa grabben!!!       Glada Nora!!!      Sover...........


Och här kommer ett kort från när vi var på Rammstein:  


Hade inte världens bästa platser, men jag fick ju se Till!!!!    


Jag vet inte, men jag tror att det är dags att rensa upp lite bland vännerna............  det är inte kul att när man hörs vara den som hela tiden får ställa frågor och nästan aldrig få några frågor tillbaka. Jag förstår att ibland är det så att man behöver prata av sig och det är jag helt med på, men inte när det blir varje gång......  och så känner jag att näe vi är inte på samma nivå heller...........


Kram

Presentation

Zarixxxa här - här kommer jag skriva om lite allt möjligt!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards