Zarixxxa

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Carita - 29 april 2012 19:27


Jaha, då är det Sista April imorgon, vad månaderna bara svischar förbi, tyckte det var jul nyss!!! Och det dröjer väl inte länge förräns det är jul igen, MEN först så ska jag försöka njuta av att värmen nu verkar ha kommit och det dröjer inte länge förräns det är sommar - HÄRLIGT!!!!       


Efter semestern så går jag ned på 75% i arbetstid..  och det är på gott och ont..... jättebra för att jag kommer ha mer tid till barnen, nu kommer man hem och så är det nästan läggdags för dom på en gång... och jag vill vara med dom, vara närvarande...       Det som är mindre bra är ju att jag kommer tjäna lite mindre....   Men det kommer gå, ett tag iaf!!!  


Mina planer för sommaren då? Hm, Peter och jag får väl nån veckas semester tillsammans och vi har inte pratat om vad vi ska göra då... hade ju tänkt åka ner till Skåne och hälsa på Peters storebror...  till Göteborg och gå på Universeum så Theo får se hajar+ hälsa på vänner....      får se hur det blir!!!    


Vi skulle verkligen behöva måla om huset oxå..  men blir det inte i år så är det verkligen ett MÅSTE nästa år!!!  Sen är det Cah-träff i Augusti som vi tänkt vara med då årets träff sker i närheten av oss, närmare bestämt vid gränsen mellan Gästrikland/Dalarna på ett ställe som heter Krattemasugn!!! Ska bli kul att träffa några av dom som man har kontakt med på facebook som har barn eller själva har cah!!!


Kram!!!

Presentation

Zarixxxa här - här kommer jag skriva om lite allt möjligt!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards