Zarixxxa

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Carita - 3 mars 2013 21:08


I mitten av februari åkte jag och Peter upp till Sundsvall för att bo en helg på hotell och bara rå om varandra     


Bodde mitt i stan på Clarion Collection Grand Hotel där det ingick eftermiddagsfika och kvällsmat!  Så vi kom dit på fredagseftermiddagen, checkade in och gjorde oss hemmastadd i rummet.   Gick och åt vid 18.00-tiden då jag hade bokat in mig på en ansiktsbehandling kl: 19.00 på Spa Maskrosen som låg i anslutning till hotellet.


Och gud så underbart det var med ansiktsbehandlingen, var välbehövligt... rengöring, hudanalys, peeling,porrengöring,  mask samt frans- och brynfärg och brynplock. Avslutades med spraytan för ansikte, dekolletage och armar. Hon gjorde även ren huden med hjälp av ultraljud.   Gjorde grymt ont med porrengöringen men det var för att dom jäkla pormaskarna satt så hårt...      men vad omhändertagen man blev... och jag kände mig jättefräsch efteråt!

Frågade hur ofta jag skulle behöva gå och göra ansiktsbehandling och Sannah som hon hette sade att det ultimata för mig vore var 8:e vecka...    Jag kommer inte att göra det så ofta men ska försöka att göra det några gånger per år, och nästa gång jag åker till Sundsvall kommer jag definitivt att boka ansiktsbehandling där!

Köpte även med mig lite hudvårdsprodukter som är skitbra!!!


Efter ansiktsbehandlingen gick jag upp på hotellrummet där vi kikade på Gladiatorerna och smaskade på godis innan vi lade oss och sov.  

Efter frukosten på lördagen gick vi på stan, shoppade och fikade på 90minuter och sen var vi nöjda!    Tillbaks till hotellet där vi slappade lite innan vi gick på All-star och åt sen lunch, kikade på sport och drack lite öl. Sen slappa på hotellet innan det var dags för lite mat innan Melodifestivalen.. och innan det sprang vi runt i Sundsvall för att hitta Pressbyrå/Ica/Hemköp som var öppet men icke....  dom stängde 18 eller 19 på en lördagkväll!! WTF liksom... i en storstad???   Nåja, fick handla på Hemmakväll så det gick ingen nöd på oss..    


Söndagmorgon.. frukost, sen packa, checka ut och gå en liten sväng på stan innan vi gick och åt lunch och sen gick till tåget!   Så summan av kardemumman är att vi är då inga partydjur tydligen.. haha...  men nu åkte vi inte för att festa utan bara för att umgås med varann!   Och det var mysigt!!! 


         



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Zarixxxa här - här kommer jag skriva om lite allt möjligt!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards