Zarixxxa

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Carita - 6 december 2011 21:37


Nu är det saker som händer  - tråkiga saker bland släkt och vänner - jobbiga separationer...  sjukdomar.... dödsfall...  och man blir matt för jag kan inte göra något åt det förutom att försöka finnas där...  finnas där och försöka trösta och stötta och mer kan jag inte göra..  Goda människor som får utstå ont.... 


Är trött på falska, egoistiska människor.........  som inte kan vara glada för andra .....     och trött på människor som det ska vara så jäkla synd om hela tiden - livet är orättvist ibland, men försök göra något åt det istället för att sitta och gnälla!!!   Man behöver få gnälla ibland när livet känns skit - det är jag med på - men inte hela tiden!!!'


Så, med det sagt så har jag gnällt klart för idag.... nu till lite roligare saker..


Sitter och försöker få in en kryssning i januari -  jag vann ju ett presentkort med kryssning för 2 med Birka och försöker få ihop ett gäng- kanske inte det mest idealiska att åka i januari men presentkortet räcker bara till februari och då är det fullt upp med Noras 4-års kalas + att vi ska ner till Stockholm på Rammstein ( yay - jag ska få se Till igen och dom andra grabbarna eller är det gubbar??    )  och Bandit Rock Awards!!!!


Dags att lägga sig, god natt på er!!!





Ovido - Quiz & Flashcards