Zarixxxa

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Carita - 12 december 2011 22:00

 
Av Carita - 12 december 2011 21:59

 
Av Carita - 12 december 2011 21:43


Ja, hade vinkväll med Yvonne i fredags, och jag trodde att vi skulle ta det lugnt men icke sade nicke, vi delade på 3flaskor vin...........  hade jäkligt kul, kollade på gamla kort och satt och spelade gamla godingar som vi sjön med i!!! But note to myself: ingen bra idé att dricka när man ska jobba dagen efter...  men jag kom upp och var på jobbet men jag var inte helt närvarande men det gick bra till slut!!!       Resterande av dagen gick i ett långsamt men ack så skönt tempo!!! Gårdagen däremot var jag och Peter effektiv som fick det städat och rensat innan vi hämtade ungarna som spenderade helgen hos faster och Dino!!!!




Och yay - det blir kryssning i januari, vi är ett litet gäng på 6st personer som åker iväg! Ska bli så kul!!!!


Precis kommit hem från julbord på Stenö Wärdshus - oj oj vad jag är mätt nu, men gott var det och så mysigt och charmigt där!!!   Innan jag begav mig iväg på julbordet var jag till frissan och blev nyfriserad!!!


Dags att tvätta av sig och lägga sig, jobbdag imorgon!!!


Godnatt alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards