Zarixxxa

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Carita - 15 december 2011 20:47



Jag kan ju säga som så att det inte finns någon julstämning här - det behövs snö för det och snön lyser med sin frånvaro.......   Hoppas verkligen att det börjar snöa snart för så här kan det inte fortsätta, ingen snö på julafton????  Men jag lever på hoppet, haha!!!


Känner mig tömd på energi idag.... är bara en sån dag, får lägga mig i tid ikväll så kanske det känns bättre imorgon!!!


Åh, mina behåar har kommit som jag beställt, sååååååå fina, me like!!   Beställde 5 stycken behåar men 2 stycken var tyvärr slutsålda..... 


   


  


Detta är vår lyxbh i butiken där den finns i chokladbrunt och vinröd, helt otroligt fin, jag beställde min i den här fina blåa färgen + trosor till, bhn satt som ett smäck, trosorna vet jag inte än men jag hoppas dom sitter bra!!! Så fin balconettebh!!! Märket är Fauve och behån heter Lucia!!!!!    


Dags att hoppa i duschen och lägga sig sen!!! Godnatt på er!!!


 




Ovido - Quiz & Flashcards