Zarixxxa

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Theo hängig!

Av Carita - 21 januari 2012 08:04


Igår kväll var Theo väldigt trött och lite hängig - klagade på ont i armarna oxå!   Vi lade honom tidigt och han somnade på en gång.       Precis när jag lagt mig några timmar senare så spydde han, inte mycket som tur var. Vi tog iaf upp honom så han fick sitta med mig en stund och vi gav honom alvedon och trippeldos medicin då han var så varm - han drack inte upp allt men jag var glad att han fick behålla det lilla han drack! När han spyr så går mina tankar direkt till magsjuka och att vi kommer få åka till sjukhuset - lite tjatigt men jag tycker att jag blivit bättre och jag får ingen panik!!!   


Vi lade honom och han somnade om.... inatt vaknade han kokhet och ledsen så Peter bar in honom till våran säng där han gosade till sig alldeles bredvid mig, han drack lite vatten och somnade efter en stund.   Han ligger fortfarande och sover tillsammans med Peter och Nora.


Själv är jag lite hängig  och snorig, tur att jag jobbar kortdag idag.....   sen är det iväg på kalas och efter det storhandling!!!   Imorgon ska vi troligtvis hämta säng till Theo som jag har köpt! En Leksvik växa säng - och Theo kommer jäsa då det är hans bästa kompis Alfredh som haft den!!!


Nu ska jag försöka fräscha till mig så man ser lite pigg ut på jobbet...........


Kram på er!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carita - 18 mars 2013 19:35

  Inne på min 3:e vecka nu med Carros Coaching  (www.carros.se) och hennes 4 weeks to satisfaction och det går bra.. efter 12 dagar har jag minskat 10cm i midjan och gått ned 3,3kg...  Yay!!!   Fick ett tränings- och kostschema som jag följt.. ...

Av Carita - 12 mars 2013 20:24

  Då är det två veckor sedan som jag och Theo fick åka lite ambulans...    Började med att personalen på Theos dagis sade att han varit ledsen och lite trött och klagat på ont i nacken när vi hämtade honom på dagis på måndagseftermiddagen...  ...

Av Carita - 3 mars 2013 21:08

  I mitten av februari åkte jag och Peter upp till Sundsvall för att bo en helg på hotell och bara rå om varandra        Bodde mitt i stan på Clarion Collection Grand Hotel där det ingick eftermiddagsfika och kvällsmat!  Så vi kom dit på fredag...

Av Carita - 6 februari 2013 19:53

Idag fyller vår kommendora 5år!!!! Den 6feb 2008 kl 08.20 tittade hon ut!!! Tiden har gått fort... Nyss var hon en bebis, vips blev hon storasyster vid 15 månaders ålder och nu 5! Stort grattis önskar mamma och pappa!! ...

Av Carita - 21 januari 2013 10:43

  Theo började kräkas i Tisdagskväll, fick inte behålla något... ringde ner till barnavdelningen i Gävle och efter prat med jourhavande läkare sade dom att vi skulle komma ner....   Så sagt och gjort, vi lämnade Nora hos farmor och farfar och drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards