Zarixxxa

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Carita - 10 juli 2012 15:18


Stod i köket förra veckan och lyssnade på musik i mina älskade hörlurar....... och åh vad bra man hör...  varenda liten ton eller ändring i musiken.. hörs inte lika bra genom vanliga högtalare... blir så mycket skarpare i hörlurar, love it!! Allt blir så mycket lättare med musik, om jag är glad, ledsen, arg...  så finns det musik som passar!!   


En kompis och jag kom in på jargong igår.. hon tycker inte om jargong för den är oftast rå och hård.  Jag har inga problem med det...  vi har en rå men hjärtlig jargong i vårt kompisgäng... men sen är det ju så att alla förstår inte att det är jargong så det kan leda till missförstånd. 


Har minskat 4,3kg på 2veckor,  yay!!!  Men jag tycker inte att det syns alls men det känns bra! Och det är huvudsaken.


Köpte ny kyl och frys förra veckan... och oj vilken ommöblering man fick göra i köket då det nya inte passade där det gamla stått... blir nog bra när det väl blir klart.  Men visst skulle man vilja renovera köket men det ska finnas pengar oxå...  


Försöker hitta på saker med ungarna, förra veckan åkte vi tåg till hudik, oj vad spännande det var att åka i alla tunnlar, igår var vi iväg på Buspalatset så dom fick springa av sig, ska försöka komma iväg till Furuvik oxå med dom        Längtar till jag får semester, och hoppas att vädret är bättre då, har ju inte varit nån riktig sommar...


Kram





Ovido - Quiz & Flashcards