Zarixxxa

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Carita - 29 juli 2012 20:12

Lite bilder från veckan som gått!!!

Familjedagen på Erik-Anders, Lill-nien, kräftskiva, fotbollsmatch, tjejhäng med Camilla och Yvonne!!

Av Carita - 29 juli 2012 11:57


Då har man haft en veckas semester och oj så jag njutit...............  så härligt, visst skulle vi behöva storstäda här hemma för det ser för jävligt ut men vi tar lite i taget... tänker inte stressa!!! 


Så här har min vecka sett ut:


Förra lördagen efter att jag jobbat mitt sista pass innan semestern så åkte vi upp på Berget (Östra Berget) med Sofie, Nick och Kean och spelade minigolf och gick upp i Oscarsborg (fi fan.. jag som är höjdrädd)


I Tisdags följde vi med Jimmy och Tina upp till Lill-Nien där vi åkte båt, badade och grillade!


I Onsdags var det kräftfest hos grannen med Peters hela familj, åh så kul det var, ska försöka lägga upp lite bilder sen! Filmade gjorde jag oxå när Stefan och Martin sjöng "jag vill leva la dolce vita"     Eller ja, det var väl Stefan som sjöng och Martin körade!!!!  Haha, grymt roligt iaf!  


I Fredagskväll var jag och Camilla in till Yvonne, vi satt och drack vin med 22 karats guldblad i och åt ost och kex... sen gick vi ner på Ch Steakhouse där vi åt världens godaste hamburgare...... och jisses vad mätt vi blev, min kommentar innan vi beställde mat -"Efterätt orkar man ALLTID med" men det fick jag äta upp för det skulle inte ha gått... kändes som om magen växte i flera timmar efter maten!!! 


Igår var vi på Berget igen då Peters syskon med familjer var här...   den här gången gick vi oxå upp i Oscarsborg... men nu får det räcka för ett par år... inte bra för mina nerver, hahah   

Och senare på kvällen kom Camilla och Mattias hit  och vi åt mat och drack lite... blev sent inatt men det var så skönt att sitta och prata och få umgås, var alldeles för  länge sen vi gjorde det med dom!  


Vad händer till veckan då?


Idag ska vi in till Keanbean på kalas...   kan eventuellt bli en tripp till Ikea måndag eller tisdag, skulle vilja hinna med ett besök på Chokladboden i Segersta oxå...  Onsdag är det dags för frissan och på Torsdag åker vi på Cah-läger!


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards