Zarixxxa

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

God Jul

Av Carita - 23 december 2011 20:45


Då är det alltså julafton imorgon, jisses vad tiden gått fort........  kan tala om att mina fötter värker som satan, men jag får skylla mig själv då jag stått i finskor hela dagen på jobbet - vill man vara fin får man lida pin!!! Men jag har haft roligt idag - gud så vi skrattat    och slagit in paket till tusen.....   Nu är det bara att vänta till mellandagarna då dom flesta säkerligen kommer och ska byta storlek eller shoppa upp sina presentkort, väntar mig full rulle!!!


Vad många kanske inte vet är att vi har tystnadsplikt, och det tycker jag är bra!!! Varför har vi det? För att underkläder är en känslig sak för många och kunden ska känna sig trygg med att veta att vi inte talar om för någon om den och den och vad den har för bröststorlek eller hur den ser ut utan bh/tröja!   Och det tycker jag är jättebra, det är bara att gå till mig själv  för jag skulle inte vilja att personalen där jag köper underkläder berättar för sina kompisar/sambo hur jag ser utan kläder eller vad jag har för storlek på bh:n.  Och inte berättar vi heller vad man köper för något..... 


 Jag kan inte komma hem till Peter och säga att Anna var in idag och köpte en bikini. Det jag däremot kan säga är att jag träffade Anna idag (Peter vet då inte om det var på jobbet eller på stan) och hon hälsade, om hon bett mig göra det!!!   


Nog om det nu!!! Kan tala om att jag älskar att få julkort, riktiga julkort som kommer i brevlådan, inte på datorn eller i telefonen, utan riktiga som man kan klämma och känna på!!!      Och det känns som om personen/personerna som skickat det har lagt ner tid och förhoppningsvis glädje på det!!! Jag kan ha fel........



Jag vill önska alla:


 

 




Kram!!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carita - 18 mars 2013 19:35

  Inne på min 3:e vecka nu med Carros Coaching  (www.carros.se) och hennes 4 weeks to satisfaction och det går bra.. efter 12 dagar har jag minskat 10cm i midjan och gått ned 3,3kg...  Yay!!!   Fick ett tränings- och kostschema som jag följt.. ...

Av Carita - 12 mars 2013 20:24

  Då är det två veckor sedan som jag och Theo fick åka lite ambulans...    Började med att personalen på Theos dagis sade att han varit ledsen och lite trött och klagat på ont i nacken när vi hämtade honom på dagis på måndagseftermiddagen...  ...

Av Carita - 3 mars 2013 21:08

  I mitten av februari åkte jag och Peter upp till Sundsvall för att bo en helg på hotell och bara rå om varandra        Bodde mitt i stan på Clarion Collection Grand Hotel där det ingick eftermiddagsfika och kvällsmat!  Så vi kom dit på fredag...

Av Carita - 6 februari 2013 19:53

Idag fyller vår kommendora 5år!!!! Den 6feb 2008 kl 08.20 tittade hon ut!!! Tiden har gått fort... Nyss var hon en bebis, vips blev hon storasyster vid 15 månaders ålder och nu 5! Stort grattis önskar mamma och pappa!! ...

Av Carita - 21 januari 2013 10:43

  Theo började kräkas i Tisdagskväll, fick inte behålla något... ringde ner till barnavdelningen i Gävle och efter prat med jourhavande läkare sade dom att vi skulle komma ner....   Så sagt och gjort, vi lämnade Nora hos farmor och farfar och drog ...

Ovido - Quiz & Flashcards