Zarixxxa

Alla inlägg under december 2011

Av Carita - 4 december 2011 23:11

Meeeeeeeen, jag är inget datasnille.......... precis suttit och skrivit ett långt inlägg om Theos sjukdom och nu kan jag inte kopiera över det till bloggen... det kommer bara jag fått hjälp med det!!!!   Men jag ger upp för idag....... 


Nattnatt !!!

Av Carita - 3 december 2011 18:16


Kors i taket, i år har jag eller kanske snarar vi inga planer alls för nyårsafton utan vi tar det som det kommer... annars brukar jag alltid innan November är slut ha gjort planer inför nyårsafton!!!  Men så icke i år...  det blir som det blir och jag är faktiskt nöjd med det ..............     


Av Carita - 2 december 2011 14:34


Då har jag slagit in lite julklappar här på jobbet!  Jag älskar att slå in presenter/julklappar -  OM - man får göra det i lugn och ro - blir jag stressad så tycker jag inte det är kul för då blir det inte bra inslaget....   Har slagit in alla julklappar som vi har hemma, har bara några stycken kvar att köpa - känns så skönt att nästan vara helt klar med julklapparna!!! Men det slutar säkert med att man får stressa runt dan innan julafton för att köpa sista   


Dags att leta fram julskivorna och börja spela dom!!!  Yay vad mysigt, me like!!!   Älskar musik - lyssnar ju mest på hårdrock men jag tycker om nästan allt, förutom Lars Winnerbäck - har svårt för honom!!!     Jag var ju en riktig fjortis när jag var yngre - mina stora idoler då var Backstreet Boys och E-type - dom ligger fortfarande mig varmt om hjärtat även om det dröjer mellan gångerna jag spelar dom!!!  Nu är det mest Rammstein som gäller - åh vad jag längtar till februari då vi ska ner till Stockholm och se dom igen!!!     


Det får gärna komma lite snö nu för att lätta upp allt... är ju såååååå mörkt, men jag älskar vintern, tycker i och för sig att alla årstider har sin tjusning:  Hösten med alla härliga färger på löven, och att springa runt i en lövhög är kul och det är lite mysigt när regnet öser ner - ja om man slipper vara ute i det!!! Vintern med den härliga snön - åh vad mysigt.  Våren med dom ljusa och friska mornarna och så Sommaren med allt som hör den till - minus myggen!!!!


Over and out!!!


Kram

Av Carita - 2 december 2011 10:22


Nu är jag frisk och tillbaka på jobbet -  härligt!!!!  Mindre härligt är att jag är dödstrött men lite kaffe eller cola på det här så kanske man piggnar till!!!


Igår var det fotograferingsdags för Nora och Theo på dagis,  bästa Stina kom förbi i onsdagskväll och fixade flätor på Nora då jag inte kan göra inbakade (heter det så) flätor, får försöka lära mig        



Och igår fyllde vårt gudbarn Linn 2 år, shit, vart tar tiden vägen???  Så ska förbi i helgen med present!!!


Ha en bra dag alla!!!


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards